Brzdové destičky Ferodo Racing pro V-MAXX brzdové třmeny
Sada předních brzdových destiček Ferodo Racing pro V-MAXX brzdové třmeny. Dostupné ve variantách - DS2500, DS3000, DS1.11 a DSUNO
Kategorie: | Podvozek a brzdy |
---|
Oblíbené brzdové destičky Ferodo Racing určené pro brzdový kit V-MAXX, který pracuje se 4pístkovým třmenem a velikostí kotouče 330mm.
- rozměr destičky - 132,4 x 56 x 17mm
- dostupné v několika směsích - DS2500, DS3000, DS1.11, DSUNO
DS2500
Ferodo DS2500 představují téměř synonymum pro destičky na trhu se sportovními verzemi pro rychlé vozy a amatérské víkendové závodění / track days. Tato směs je měřítkem kvality a představuje jednu z nejlepších voleb pro Váš vůz. Tento materiál je také vhodný i pro závodní aplikace na lehčích vozech a také pro zadní nápravy závodních vozů, taktéž ideální volba pro závody do vrchu díky dostatečnému náběhu již od nízkých teplot. Hlavní charakteristiky materiálu DS 2500 jsou následující:
- Track days & lehčí závodění pro všechny typy vozidel
- Čistota očekáváná od běžných destiček s vlastnostmi závodního materiálu se schopností odolat vysokým teplotám, vyšší životností a větším koeficientem tření
- Průměrný koeficient tření 0,42u v rozsahu pracovních teplot 20°C - 500°C
DS3000
Tato směs představuje dlouhodobě synonymum pro závodní brzdové destičky a patří mezi osvědčenou klasiku v tomto sortimentu. DS3000 ve své podstatě v roce 1998 stanovily standart závodního brzdění. Směs tak přispěla k nespočetné řadě vítězství a pódiových umístění v různých disciplínách - v závodech cestovních vozů, rallye, GT šampionátech na celém světě.
- Multifunkční materiál pro vysoké zatížení pro všechny typy povrchů a disciplíny - cestovní vozy, rally, Gr. N, formulové vozy, závody do vrchu
- Jednoduchá a časově nenáročná procedura záběhu
- Průměrný koeficient tření 0,48u v rozsahu pracovních teplot od 200°C - 650°C
DS1.11
V současné době lze na trhu se závodními materiály najít velké množství směsí s označením "ceramic" technologie. Ferodo DS 1.11 představuje opravdu reálné použití této technologie. Tato směs je vyrobena na bázi chemických sloučenin, které jsou známé pod označením Siloxany. Na rozdíl od materiálů na bázi carbonu, řetězce Siloxanu netvoří při vysokých teplotách depozity, neztrácí svoji konzistenci a tím pádem je možné použití směsi DS 1.11 i při opravdu vysokých teplotách, než si je možné vůbec představit. Toto znamená naprostou rezistenci vůči fadingu a excelentní životnost. Nejlepší materiál v řadě Ferodo Racing. Destička si zachovává konzistentní výkon během celé své životnosti. Formulace je vyvinuta s dosažením konstantního účinku při všech teplotách a to na úrovni středního až vysokého náběhu. Velice nízká stlačitelnost materiálu zajišťuje krátký chod pedálu a konzistenci.
- Aplikace - cestovní vozy, GT, "single seat", zadní nápravy vozů kategorie GT2, GT3,GT4 a další
- Díky okamžitému nástupu již od nízkých teplot taktéž vynikající volba pro závody do vrchu, track days či silné sportovní vozy pro náročný silniční provoz
- Dlouhá životnost
- Velice šetrné vůči kotoučům
- Průměrný koeficient tření 0,46u v rozsahu pracovních teplot od 200°C - 700°C
DSUNO
Ferodo DS UNO představuje jednu z nejnovějších generací závodních materiálů pro extrémní zatížení. Tato směs je vyráběna na bázi ceramic technologie. Nahrazuje předchozí produkt DS 2.11. Jeho výkonnost je již prověřena v závodech GT, cestovních vozech, formulových vozech i v rallye. Tento produkt byl uveden na trh s jasným cílem: poskytnout co největší brzdnou sílu při zachování ostatních požadovaných obvyklých parametrů, tj. pokud možno ještě zvýšit životnost destičky i kotoučů a excelentní dávkování síly během celého procesu brzdění. Toto eliminuje případnou blokaci kol bez jakéhokoliv kompromisu účinku. Toto vše představuje důležitou výhodu proti použití konkurenčních produktů s obdobným nástupem síly.
- Materiál pro vysoké zatížení včetně kratších vytrvalostních závodů
- Aplikace - cestovní vozy, GT, "single seat", rallye
- Díky okamžitému nástupu od nízkých teplot opět vhodné i pro track days či silné sportovní vozy používané v náročném silničním provozu
- Dlouhá životnost
- Velice šetrné vůči kotoučům
- Vhodné pro rally, sprint závody i pro kratší vytrvalostní závody (3 h, 6 h apod.)
- Průměrný koeficient tření 0,48u v rozsahu pracovních teplot od 200°C - 700°C
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.